Vår kommande bröllopsresa

Nu är det inte så lång tid kvar tills vi åker på vår bröllopsresa - det ska bli så skönt. Både kropp och sinne nästintill skriker efter lite sol och värme!

Vi har hittat en perfekt bröllopsrese-ö mitt ute i stora havet. Ön Boa Vista, Kap Verde. Hotellet heter Blue Village Exotic Riu Karamboa och ligger precis vid stranden Praia de Chaves. Det är ett sandslottsliknande hotell och ser ut att vara riktigt fint på bilderna - såhär ser det ut:


  


  

Tänk att vi ska dit!
Det blir nog en romantisk och mysig resa - åååh vad jag längtar!



Kommentarer
Cookie

Honey, jag vet att det är er bröllopsresa men det sägs ju att "the more the merrier", så det borde väl inte vara något problem om jag hakar på eller hur? :D

2011-02-02 @ 22:35:22
Sara

Haha, vad du är rolig - sjääääälvklart cookie! :D

2011-02-07 @ 08:06:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0