Vattengympa och alla hjärtans dag

Ikväll har man det gott. Sitter i soffan med datorn i knät och dricker te och äter mörk chocklad - Lindt Excellence Raspberry. Jag har för första gången testat vattengyma ikväll nere på Kroppshälsan med jobbet. Jag har alltid sagt att det är tantgympa men nu fick jag verkligen äta upp mina ord - vad jobbigt det var! Vilken magträning..nej det trodde man inte. Och så skonsamt för kroppen, i'm impressed.

Det var ju alla hjärtansdag igår! Inte för att den dagen är mer speciell än någon annan - kärlek och romantik behöver man även de 364 andra dagarna på året..men det är ändå en dag då man verkligen tar sig tid till varandra. Iallafall jag och maken. Igår hade vi en riktigt romantisk kväll - helt utan gåvor, men istället kärlek och närvaro. Vi åt gott; helstekt fläskfilé med klyftpotatis, gratinerade tomater och sallad - och bea förstås. Rött vin till det. Till efterrätt Ben & Jerry-glass. Testa New York Super Fudge Chunk, så god! Hade köpt snack och mörk chocklad men det fick inte plats i magen :) Sen tände vi ljus och badade. Det var en såå mysig kväll!

  

Statusen annars är att vi har börjat renovera igen, vilken tar både tid och energi. Men bra kommer det bli - mer om det en annan kväll!



Kommentarer
Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2011-07-20 @ 17:34:22
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0