Turkosa björkar och lila tallar



Alla årstider har sin charm, har någon sagt någon gång och ja, jag gillar alla årstider och skulle inte kunna ha en enda årstid året om - men det som pågår utomhus såhär års är väl knappast något att hurra för. Inte undra på att svenskar generellt sett är väldigt deprimerade - det är ju bara grått, grått och åter grått. Färg- och livlöst. 

Jag har tröttnat, jag vill ha färg. Man skulle köpt några burkar färg och piffat till träden här utanför - vem hade inte blivit glad av att se några turkosa björkar och lila tallar utanför sitt fönster?! Det låter som en plan, fram tills solen behaga gå upp för att stanna och lysa upp vårt kalla landskap så att grönskan börjar gro igen.



Kommentarer
Anonym

Jag kan hjälpa dig måla!:)/Maria M

2011-02-10 @ 17:13:14
Sara

Hur bra som helst Maria - med vår hjälp blir världen lite gladare ;) Kram på di

2011-02-11 @ 11:37:48
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0