Trött men mycket gott

Trött så in i ...
Det sammanfattar allt just nu, det har varit så mycket nästan varje kväll nu på senaste tiden och jag sover fortfarande som en kratta - det börjar ta ut sin rätt. Förstår inte hur man kan ha svårt att sova och behöva vakna så många gånger per natt när man är så trött? Inte logiskt på något vis men vi kör på - plutten och jag, med förhoppningen att det kan få fart på ett och annat ;) Däremot så kommer jag inte jobba tiden ut som jag tänkt, hade tänkt jobba till och med lucia men nu blir det till och med fredag istället. Skiljer inte så mycket men jag känner bara att jag inte orkar, punkt slut. Dessutom vaknade jag med en förkylning imorse som inte direkt piggar upp, den heller. Men det är inte bara neråt – det är så mycket gott som händer. T.ex. så är det julfest på jobbet på fredag och då ska vi till Packhuskällaren med vår avdelning och äta en massa gott, ikväll var vi på kalas hemma hos Therese och födelsedags”barnet” Eric och åt en massa gott, igår var det junta och det resulterade i en massa gott (fast en sorts julgodis fick jag inte med mig hem :( ), i söndags var jag på brunch med Tanja, Therese och Erica och åt mycket gott, i lördags bakade jag och Tanja flera sorters gott julgodis och avslöt kvällen med middag – gott, jag har bakat en del gott (och mer blir det), osv osv. Dessutom har hyacinterna jag planterat börjat dofta så gott. Gott, gott, gott. That's how i like it!



Kommentarer
Ewa Törnlöf

Och du undrar varför du är trött!!!!!!! Det är väl inte konstigt gumman, du skall ju faktiskt snart föda barn och det tar ju ut sin rätt. Skippa allt vad du nu tänker på och försök vila in i det sista för det kommer du ju inte kunna göra sedan, dessutom om du nu blir lite snorig om näsan så är det ännu viktigare. Lycka till om det blir av innan vi höres igen. Kramiz till er alla tre

2011-12-08 @ 20:03:46
Sara

Ja det skall jag göra nu, vila mig i form inför den stora dagen :) Tack för din omtanke Ewa, du är så gullig! Tack så mycket! Kramar till dig från oss

2011-12-13 @ 23:22:22
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0