Storm

Herregud vilken storm det är ute! I nättres (natten som var) var det nästan så man trodde att huset skulle flyga iväg, iallafall övervåningen..men det står kvar, tack och lov. Den där Dagmar är en argsint sak måste jag säga. Som jag brukar säga till maken - reta aldrig upp en kvinna! ;) Undrar förresten om det bara är kvinnliga namn man ger stormar och i så fall varför? Jag måste googla på det.

Maken åkte iallafall till jobbet imorse och själv läser jag tidningen och dricker lite te (frukost nr 2, måste ju passa på att äta för två...går ju på övertid nu ju). Idag blir det ett besök på MVC och då får vi datum för när det blir en eventuell igångsättning. Enligt mina beräkningar borde det bli den 5 januari, men så ser ju inte mina planer ut alls, så har jag inte tänkt. Jag har till och med en klipptid inbokad den dagen..så det där med igångsättning funkar ju inte i min almanacka ;) Nej, måtte det bli innan dess (alltså inte bara för klipptidens skull). Vi mötte förresten ett par från föräldragruppen igår på Siesta (ett café) och deras lilla flicka var den minsta bebisen jag sett. Sen när vi kom hem försökte jag känna lite på hur stor vår bebis kan tänkas vara och alltså - den känns som att den är dubbelt så stor! Både på längd och bredd... Nej, jag säger det igen, måtte det INTE bli så sent som den 5 jan. Då är det snudd på att Glenn kommer ut "klar" nog att knalla iväg till förskolan själv..



Kommentarer
anna

Ja den där väntan är verkligen supertråkig! Alla som hör av sig frågar bara om bebisen inte dykt upp ännu, om vattnet inte har gått och om man inte "känner" något. tänkte tacka för receptet på bounty. jäklars va goda de var, tom samvon som inte gillar godis har sagt att dem kan vi göra igen och har köpt hem mer kokos!

Hälsningar Anna

2011-12-27 @ 10:27:03
Sara

Ja, så många frågor - vet inte hur många sms och samtal jag får varje dag med just de frågorna :) Men samtidigt är det väldigt roligt att bebisen är så efterlängtad <3 Varsågod! :) Javisst är de - och så lätta att göra. Vad roligt, här blir det ett självklart val till nästa års julgodis också (och säkert ett antal gånger däremellan)! Mvh Sara

2011-12-27 @ 21:41:48
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0