Soft dag

Idag har dagen verkligen sprungit iväg. Det har bl.a varit hemmapyssel och bakning med Erica på schemat. Nu ligger goda saffransbiscotti och bounty-bollar i kakburkarna (och ett antal "råkade" hamna i magen). Så gott, lägger upp recepten imorgon! Jag hann även med en liten promenad, solen sken och himlen var ljusblå iallafall under halva promenaden - härligt! Ikväll har jag haft besök av Erica och Mia. Imorgon väntar högst ofrivilligt inköp av kyl och frys. Nog för att jag älskar att shoppa, men kyl och frys är inte högst upp på min kul-att-köpa-lista... Sen har jag fått en order av maken och det är att vila, får väl se en film eller nåt då (är ju så lätt att dra igång små projekt när man går hemma och det räknas tydligen inte till vila enligt honom, inte iväg och fika m vänner heller, hmf!).

Nu blir det lite läsning innan John Blund hälsar på, är helt uppe i boken "Paganinikontraktet" av Kepler-paret, otroligt spännande!



Kommentarer
Clara

Hahaha, jag minns när vi väntade Max sista dagarna då åkte vi till Slite på en dags utflykt och mamma blev helt galen. Min teori var "hur gör dom som bor i Slite i vanliga fall??". Jag säger gör nå kul om dagarna istället för att längta ut bebisen. Trots allt kan den va där i två veckor till, men det tror jag inte, :) Lunch imorgon? Kram!

2011-12-21 @ 06:53:49
URL: http://cklaris.blogg.se/
Sara

Hahaha, ja men det är så folk reagerar! Ja precis - man kan ju inte stänga in sig bara för att det snart är dags :)



Lunch imorgon, YES! Det kör vi på!

Kram!

2011-12-21 @ 17:17:47
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0