Magen fick plats!

Ikväll var det (eller är fortfarande för icke-höggravida) julfest på jobbet. Det var en riktigt trevlig kväll och underbart god mat, kommer nog vara mätt en vecka framöver :)

Jag hade först ingen aning vad jag skulle kunna komma i för plagg. Funderade mindre seriöst på att modifiera ett rött lakan, klippa ett hål i mitten för huvudet och hålla ihop med ett snyggt bälte (det funkar ju för Di Leva!) men så kom jag att tänka på en klänning som jag köpte i somras till ett av bröllopen vi var på. Den kunde jag inte ha då eftersom den var för stor - men nu du, nu var den perfekt! Trodde jag aldrig, blev så lycklig :) Magen fick plats!

Hur som helst så var det ett trevligt event med teamet, kommer sakna alla nu när jag jobbat min sista dag på länge! :(



Kommentarer
Cookie

Wow du är sååå fin gumman min!<3

2011-12-10 @ 11:28:11
Therese

Va fin du är!! Hoppas ni hade kul på julfesten.

Du kommer inte ha tid att sakna jobbet sen när Han är ute. Då kommer dagarna springa förbi alldeles för fort ändå :o).

2011-12-10 @ 12:25:37
URL: http://rippo.blogg.se/
Mia

Fina fina Sara! :) Så otroligt vacker, fast det är du alltid! <3 Kram

2011-12-10 @ 14:30:26
URL: http://gotlandica.blogg.se/
Sara

Tack, vad ni är söööta mina vänner! :D

Ja det är väl så Therese ;)

kram kram!

2011-12-11 @ 22:45:09
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0