Maaaaaat

Ahhhh, jag är så sugen på mat. En bit kött med klyftpotatis, rödvinssås och bea till. Eller potatisgratäng, med grillat kött och grönsaker till. Grekiska färsbiffar med fetaost går också bra...eller lax med kokt potatis och hollandaissås. Sushi hade varit sjukt gott nu. Eller en fet pizza. Åhhhh, jag måste ha mat!

Kan inte med att gå upp och ställa mig och laga till något nu, då väcker jag säkert maken som sover så sött nu. Dessutom råder lite (läs: mycket) kaos i köket eftersom vi fick hem den nya kylen och frysen ikväll och inte kunnat packa över allt än eftersom de nya måste bli tillräckligt kalla först.. Dessutom är det jäkligt svårt att göra sushi själv..

What to do?! :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0