Kära tomten

Kära tomten,
Högst upp på min julklappslista hamnade nu en köksassistent och jag tänkte nu hjälpa dig lite på traven, för du fattade ju liksom inte vinken förra året. Just nu är det ju faktiskt kampanjpris på denna KÖKSASSISTENT så om du ger mig den i jul så kan man faktiskt säga att du sparar 3495 kr, vilket inte är så illa med tanke på hur många klappar du måste fixa. Det är en deal du inte får missa. Nå vad säger du? Det blir liksom en win-win situation.

Dessutom så borde du ge mig den eftersom jag varit så otroligt snäll i år...eller iallafall till största delen av året. Eller...det har iallafall hänt att jag varit snäll, nån gång, säkert i påsk eller om det var i somras...jag minns inte riktigt men jag har för mig att jag sa något snällt till någon... Äh vad fasen, jag får väl köpa min julklapp själv då!

;)



Kommentarer
Erica

Du är väl alltid snäll <3 När jag vinner pengar, några miljoner ;-) Då ska jag köpa dig en köksassistent om nu tomten är så snål. Han är alltid snål mot mig med. Måste innebära att jag är elak :-\ Tänk om man i allafall hade några tusen extra på kontot. Skulle va så kul att få visa sin uppskattning till mina närmsta vänner genom att ge er något riktigt fint.



2011-12-12 @ 22:21:29
Sara

:) Det är du också! Naw, vad gulligt av dig ;) Ja den där tomten alltså, det var bättre förr. Ja verkligen, det hade inte varit helt fel att få visa den uppskattning man känner för sina vänner på så sätt. Kramar

2011-12-13 @ 23:20:53
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0