Kaos i köket

Igår hade vi verkligen ett kaos i köket, men efter väldigt mycket förbrukat tålamod från makens sida och en del flyttade hit och dit så blev det bra.

Innan (ena frysen-delen gick sönder):


Efter:


Tack till Eric förresten som hjälpte oss bära!

Nu ska bara dessa ut ikväll också, deras placering är ju inte helt optimal om man säger så.. 


Förhoppningsvis kan man sälja den fungerande kyl/frysen. Någon intresserad? :) 
Eller intresserad av en fullt fungerande kyl (överdel) som skänkes mot avhämtning? :)
I så fall maila: [email protected]



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0