Gravid v 40 + 0

Då var man inne i den "magiska" veckan nu då!

Idag är datumet barnet är beräknat till, de där 280 långa dagarna har nu passerat. Dock känns det lite för lugnt för att det ska bli idag - som det känns än så länge iallafall ;) Vi trodde verkligen att bebben skulle komma igår eftersom det var vårt "speciella" datum, men nej. Vi verkar ha något otalt med storken ;)

Undrar när det blir?! Jag är såå himla nyfiken på när och på vem det är därinne...

Den lille är sedan tidigare helt färdigutvecklad och lägger nu bara på sig mer i vikt. H*n är redo och jag med! Det är ännu inte tungt, det känns bara bra. Det enda är att jag är lite trött (sen får jag väl skylla mig själv att jag lägger mig sent och inte vilar så mycket).

Jag hoppas ännu att vi hinner få vårt lilla barn innan jul, men det börjar onekligen bli tajt om tid. Det är väl nu man ska bege sig till innerstan (i Visby) och traska runt i alla backar och trappor, eller hur?! ;)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0