Gott Nytt År

Snart är det 2012, det kommer bli ett väldigt bra år - det känner jag på mig!

Jag passar på att skriva några ord medan maken är iväg, han är hemma och samlar in katterna så inte de inte springer till skogs av alla nyårsraketer och aldrig mer kommer tillbaka.

Här har man klätt upp sig, kvällen till ära bytte jag ut den vita, formlösa sjukhusskjortan mot de finaste av de myskläderna jag packat ner ;) Vi har precis ätit en trerätters-meny här, maken var och handlade huvudrätt tidigare idag och supersöta Anna och Göran kom införbi med bl.a. för- och efterrätt. Så gulligt av dem!
Även kvällen är räddad för fam Ahlgren/Hogenfält kom in med en massa gotta, så snällt - så oss kommer det INTE gå någon nöd på :)

Vår lilla dotter har även testat att äta för första gången, om det nu kom något, men det är nog på god väg för hon verkar nöjd.

Jag vill önska dig ett Gott Nytt År!
Det här året kommer bjuda på precis vad som helst, det är upp till dig och mig att bestämma vad. We make it happen! Så lägg nu 2011 till handlingarna oavsett om det varit ett bra eller dåligt år, och fira in denna nystart på bästa möjliga sätt för dig! Själv ska jag fortsätta att mysa in detta nya år ("uppklädd" och allt) med min lilla, fina familj! <3



Kommentarer
Marika

Massa massa GRATTIS och jättestort LYCKA TILL med lilla fröken!! Åsså gott nytt år såklart! Kan inte bli så mycket annat med lilla skatten :) Jättefin tjej! Gåshud över hela kroppen åt er lycka idag!

2012-01-01 @ 03:38:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0