Finbesök

Igår var jag nere på MVC för kontroll och alla värden har blivit bättre, mitt järnvärde har ökat - blutsaft is the shit. Vi fick också datum för när det är dags för igångsättning - 6 januari. Känns nästan jobbigare med ett bestämt datum än att veta att det kan bli när som. Men klipptiden den 5 kan jag med andra ord ha kvar ;) 

Har du sett att den där räknaren jag har här till höger med rubriken "Underverket" har börjat räkna upp dagar nu? Det är lite så det känns, det blir bara längre och längre bort i tiden. Lustig känsla.

Men men, nu till något HELT annat - igår hade jag finbesök! Min fina vän Karro var här! <3
Så kul och mysigt att äntligen träffas, det var så längesen sist. Hoppas nästa besök till ön inte dröjer så länge.

Apropå finbesök så hade jag även söta och kloka vännen Clara här i torsdags och fina vännen Mia var här i onsdags. Jag måste bara säga att känner mig så bortskämd med alla de fina människor jag har omkring mig! Vad hade jag gjort utan vänner och familj?

Sentimentala Sara..men jag ska bli bättre på att träffa mina nära och kära..och bättre på att visa/säga hur mycket de betyder för mig. Det ska bli mitt nyårslöfte!



Kommentarer
Clara

Tack själv fina du! Ja jag säger ju det, ni kommer pryda våra tidningar med 2012 års första plutt! :)

2011-12-28 @ 19:03:45
URL: http://cklaris.blogg.se/
Therese

Jag känner igen den där känslan. När jag hade gått över en vecka gav jag nästan upp hoppet på att det överhuvudtaget skulle komma ut någon bebis. Det gick så långt att min svärmor (som är 75 år och som inte frågar om sådana privata saker i vanliga fall) frågade Eric om han visste vad färdknäppen var för något! Då hade nog till och med hon börjat ge upp hoppet ;o).

Men för eller senare kommer dom ut och nu när det är så nära 2012 kanske det är bättre att knipa så att Glenn får vara först på året :o).

2011-12-29 @ 22:30:17
URL: http://rippo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0