Dan före doppardan

Ikväll är det nog många som stressar och har sig inför morgondagen för att få allt på plats. Här blir det däremot lugnt, vi skålar i glögg och äter saffransbullar, pepparkakor och saffransbiscotti. Vi har också dukat fram 5 sorters hemmagjort godis, tänt braskaminen och tänt upp en massa stearinljus.

I år har vi tagit med oss en tradition hem som vi har med familjen i Gbg, uppesittarkväll med lotter! Tycker det är lite mysigt faktiskt ;) Så jag förväntar mig en bingorad ikväll - har nog aldrig hänt, så det är minsann på tiden.

Vi har förresten lagt fram julklapparna till varandra och båda är LÖJLIGT nyfikna, vill klämma och känna. Jobbigt att behöva vänta tills imorgon ;) Fast jag har ännu ett julklappsrim kvar, får ta det i pausen.

Nej nu får jag ägna mig åt tv:n och allt gott. Ta det nu lugnt ikväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0