Foto från skön semesterdag

Häromdagen hade vi en ljuvlig semesterdag! Vi tog bilen en sväng längs södra/östra Gotland tillsammans med paret Ericsson. Vi åt lunch och efterrätt på Hablingbo Crepérie, solade och badade i Burgsvik (och köpte marmor), vandrade runt Hoburgen och avslöt med middag på Rökeriet i Katthammarsvik och grabbarna kostade på sig ett svalkande kvällsdopp också medan vi stod och sympatifrös på bryggan :) 

Gotland är så fint, jag gillar verkligen att bara åka omkring och se, speciellt längs kusterna och in på alla möjliga småvägar. Stanna vid små loppisar, butiker, ateljeer, naturreservat, sevärdheter för att turista lite, osv osv..det gillar jag. Fast vi hann inte med så många stopp igår, men det var en väldigt trevlig 10-timmarsutflykt ändå :) 












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0