Fina Grekland

Jag älskar att resa, det är bland det bästa som finns. I maj månad var hela min familj i Grekland, på Rhodos, för att fira att världens bästa mamma fyllde jämt. Fina, fina Grekland. Det var tredje gången jag åkte till Grekland, men det är så vackert så dit åker jag igen, det är bara en tidsfråga...

Det var en bra vecka med fina stränder, olivlundar, trevligt folk, klart och blått hav, otroligt god mat, antika byggnader, massor av affärer, vitkalkade hus med blåa knutar, fjärilsdalar, slott, kupperat landskap, härligt klimat, Lindos, åsnan Pedro, gästvänlighet, vackra Rhodos stad, glädjande nyhet för blivande moster och morbror, utflykter, avslappning...

  

  

  

  

   
  

  



Kommentarer
Cookie

Det låter som ni hade det riktigt härligt och det märks verkligen att du gillar Grekland! Med risk för att låta dum, vad är det ovanpå koppen på den ena bilden? :)

2011-08-09 @ 09:58:43
Sara

Ja det var verkligen härligt, på alla sätt och vis! Ja det var ett kaffefilter - som varsitt kaffefilter, som man bara hällde hett vatten över. Tyckte det var lite kul faktiskt :) Kaffet blev så sjukt gott också :) Stora kramar

2011-08-09 @ 11:52:59
URL: http://liteomsara.blogg.se/
william

vilka fina bilder:DDDD



SV; tackar vad snällt sagt:D

2011-08-12 @ 15:56:46
URL: http://cookieboy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0