Snart hem igen

Imorgon aker vi hem! Tiden har har gatt sà fort, det har varit saa skont och underbart pa alla satt och vis. Nu ar nu man nojd med sol och bad for denna gangen sa det ska bli ratt skont att komma hem ocksa. Borta bra men hemma bast, som de sager. Dessutom ar det dags att forsoka avgifta levern och borja ata "normalt" igen :) Jag kommer inte i jeansen som jag ska aka hem i imorgon, far aka hem i kjol ;) Det ar val varmt hemma, varen har val kommit? ;) Imorgon bitti aker vi pa morgonen och kommer hem till ojjen pa tisdag morgon, tack vare flyg - annars hade vi kommit hem mkt senare. Saknar kissarna som bara den! Och familjen och vannerna. Ska bli kul att komma tillbaka till jobbet faktiskt! Syns snart alla dar hemma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0