Det är vår i luften

Inlägget med semesterbilder får dröja ännu en dag - som vanligt när jag är framme så är det såå många bilder att gå igenom :) Så nu blir det ett inlägg om min kväll.

Kunde inte sova inatt, så idag har jag varit mer död än levande - man jag vaknade till av stark indisk buffe till lunch och efter jobbet tog vi en långpromenad i det härliga vädret - det är ju bara för underbart, våren är på ingång känner man! Det är vår i luften! Ville inte sluta gå, men 1,5 timmar fick räcka. Till promenaden imorgonkväll blir det gummistövlar, slingorna på P18 var minst sagt blöta.

Hann också ta bilder i trädgården med nya kameran




..och på Sigge - visst är han söt?


Liksom många vårblommor, är rabarbern på G


..och tulpaner och påskliljor i rabatterna


Till och med i rabatten vi tömde i höstas


Här är en som inte är på G :)


Ikväll har jag också, förutom übertråkiga hushållssysslor, sått en massa massa saker.
Ska bli så kul att se det växa upp!



Nu är det dags att försöka sova!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0