Ahh

Vad har hänt? Ingen tillstymmelse till energi idag och fryser som bara den. Segt!


Kommentarer
Petra Gillerfors

Det kanske är en av vårens alla upp och nergångar? Vi får hoppas på ett bättre väder och att du blir varmare (utan feber) snabbt!



Ser att du har haft fullt upp med både semester och aktiviteer. Skoj att läsa om dig!



Jag funderade lite på om de där smyckena till mig och Wilma är klara snart? Det skulle vara lite skoj att ha dem på en fest vi ska på i början av maj...



Hälsa alla!



Kram från Mästerby (Petra)

2011-04-13 @ 09:07:39
Sara

Ja det måste vara det. Tack gulliga du! :)

Ja här är det verkligen full rulle, men det är härligt. Hoppas allt är bra med er i Mästerby!



Jadå, jag messade dig för än en månad sedan om det (11 mars för att var exakt :) ) - har du inte fått det? De är klara sedan länge och finns att hämta :)



Kram kram!

2011-04-13 @ 22:12:15
URL: http://liteomsarablogg.se
Petra Gillerfors

Oj är de klara, det har jag missat! Jag kikar förbi när jag är i Visby. Skulle det vara så att du har vägarna förbi är du naturligtvis också välkommen; med eller utan smycken!



Kram Petra

2011-04-15 @ 17:29:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0