Klarade teoriprovet idag

Här ekar det mer än någonsin - trist när den där jäkla bloggerskan inte skriver något va ;)

Men jag har en anledning jag har befunnit mig i en bubbla och inte vilken bubbla som helst. En mc-teori-bubbla. Men nu så kan jag lämna denna bubbla eftersom jag klarade teoriprovet idag! Wohoo! Jag är grymt stolt och superglad.

Bye bye säger jag till:

(Bilden är hämtad här)
 
Fast alla körkortsböcker kan jag med varm hand lämna över till min man, som skulle vilja ha mc-kort han också.

Däremot så gäller teoriprovet i tre månader så jag hoppas VERKLIGEN att jag får någon tid innan den årliga istiden kommer - annars måste jag skriva upp en gång till. Det är inte ett nådigt dumt påhitt! Så håll tummarna för att det är bra väder långt framöver nu.

Men hur som helst så skall jag blogga lite igen. Bra va? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0