Jag har gjort fina smycken

Jag bara älskar att ha lite pysslande för mig - det är så skönt att få utlopp för kreativiteten som ligger och pyr i inom mig. Jag har gjort fina smycken som jag tänkte försöka sälja på en julmarknad i Barlingbo nu på lördag (i Melinska gården - be there!) och här är vad jag skapat hittills:

Armband:


   

Örhängen:


  
Jag har ännu lite plats kvar på örhänges-plattan så jag tänkte fylla ut den - men med vad? Något förslag på färg?

Halsband:


Spännande att se vad som händer och om det finns något intresse för detta :)



Kommentarer
Veronica

Supersnyggt :o)

En fråga från en smyckespysslare till en annan.. det silvriga med blått (står "made with love" på).. har du köpt färdiga hårda stomar till detta eller gjort dom själv? Vill oxå :o)

Säljer du dina smycken?

kram

2010-11-21 @ 21:42:12
URL: http://vud.blogg.se/
Sara - bloggaren

Tack :)Ja om du menar det där armbandet med flera varv så finns det färdiga stommar att köpa i metervärde, det heter memory wire för armband (det finns även till halsband med det är lite strypvarning på det ;) )

Än så länge har jag bara gett bort, men nu tänkte jag försöka sälja på den där julmarknaden då - och annars ifall det finns intresse! Säljer du dina saker?

Kram

2010-11-21 @ 22:24:50
URL: http://liteomsarablogg.se
Veronica

Har bara gjort till mig själv och till vänner.. men har faktiskt precis sålt ett armband, och det skulle komma in en del beställningar till jul nu.. Hinner ju inte använda allt jag gör, så varför inte sälja lite :o)

Är det i helgen marknaden i Barlingbo är? ska åka och kolla live på dina smycken isf :o)

kram

2010-11-23 @ 18:31:17
URL: http://vud.blogg.se/
Louise

Otroligt fina smycken du gör Sara. Du har verkligen känsla för detaljer! Såg ett armband som jag blev otroligt sugen på, på första bilden, det fjärde armbandet nerifrån. Med tre vita pärlor. Beställer gärna ett sådant, om jag får? :) Det var otroligt fint! Hoppas att jag hinner komma förbi och kolla på lördag. Sköt om dig!

2010-11-23 @ 23:41:23
Sanna

Hej! Sprang på din blogg nyss :) Jättefina smycken! Jag är ute efter en örhänges platta, har du gjort din själv eller har du köpt den? :)

2010-12-10 @ 21:46:27
Sara - bloggaren

Hej Sanna!

Tack så mycket :) Örhängena är fästa i svart skumgummi - det blir en perfekt örhängesplatta om man klistrar fast den på en bit kartong eller tunnare träplatta!

2010-12-11 @ 15:48:27
URL: http://liteomsarablogg.se
Sanna!

Tack för tipset! :) Min mamma älskar örhängen så kanske blir en beställning nån gång :)

2010-12-21 @ 21:40:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0