Möbelrenovering

Fick ett tips från syrran och slog till på två äppelblom-stolar på Farbror Fynd



Den ena har fått en ny look, här är en bild på före:


Och efter:

(Den andra kommer ha samma stuk)

Även mitt gamla skrivbord har fått sig en makeover, såhär såg det ut innan:


Och med väääääldigt mycket slipning och vitlack blev det såhär:


För att få ett äldre stuk på möbeln så satte vi dit andra knoppar med ett sirligt mönster:


Stolen och skrivbordet passar bra ihop, det blev verkligen helt nytt - svårare än så behöver det ju faktiskt inte vara. Det är kul med möbelrenovering!



Kommentarer
Clara

Va duktig du är!

2010-11-07 @ 20:04:35
URL: http://cklaris.blogg.se/
Sara - bloggaren

Tack Clara - maken var delaktig också :)

2010-11-07 @ 20:18:08
URL: http://liteomsarablogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0