Varit flitiga ikväll

Nu sitter vi här och slappar lite innan sängdags.
Det är vi faktiskt välförtjänta av, vi har varit flitiga ikväll. Huset är dammat, dammsugat, moppat och två veckors tvätt är struken. Dessutom har vi hunnit sitta på banken en timme i ett intressant möte med vår bankman ikväll..och varit på kundkväll i Esprit-affären. Även ett besök hos frissan har man klämt in. Färgat håret har jag gjort också. 

Jag har förresten haft fyra mc-körlektioner denna veckan! Det var veckans höjdpunkt (förutom kommande golftävling och fest på lördag) - grymt roligt! Förutom att jag fick lite lite närkontakt med asfalten, men shit happens. Det var iallafall det roligaste jag gjort på länge och det är sååå synd att resten av lektionerna inte är förrens om en månad :( Vill ju köra nu.

Men nu försöker jag surfa.
Det är dock inte så lätt...det är någon som stör mig :) :

Baileys är nyfiken som bara den. Och så måste hon ju sitta en cm från skärmen och följa muspekaren med huvudet så att hon gör fräscha ränder med nosen över hela skärmen. Trevligt!

Men hon är söt. Riktigt söööt!




Snart fredag förresten!
Det ska firas med....läggdags!
Natti natti



Kommentarer
clara

Men Sara tar du mc kort?? Var och med vem kör du? Jag ska också ta det en vacker dag, jag gjorde hela teorin en gång i tiden men nu är det som bortblåst tror jag....

kramar

2010-05-28 @ 10:10:54
URL: http://cklaris.blogg.se/
Sara - bloggaren

Jaaaa :D Trafikskolan på furulund och ja gissa vem? :) Hehe, din pappa är JÄTTEBRA och duktig på att lära ut. Jaha, vad roligt, det visste jag inte! Då får vi ut och köra när vi båda har fått det :) Kramar

2010-05-28 @ 22:33:32
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0