Kort uppdatering

Helgen har varit super! I fredags grillade vi med med några kompisar och hade en riktigt trevlig kväll!

I lördags var det Therese möhippa och det var så kul för hon hade inte misstänkt något - vilket vi trodde att hon hade! Det blev en riktigt kul dag med fina utstyrslar för Therese, pinsamma uppdrag, höghöjdsbanan på Thors gård, middag på Joda, "sovrums-tupperware-party" ;) och partajj i Vänge på kvällen. Riktigt nice! Höghöjdsbanan var för alla som deltog på möhippan - oh my good vad högt och skakigt det var däruppe bland tallarnas toppar. Mycket av min höjdskräck försvann när jag hoppade fallskärm - men inte allt, märkte jag. Dessutom gick en bana sönder - men Veronica var tuff som attan och lyckades ta sig igenom den ändå. Nedan syns det hur högt upp det var (jag är den som står närmast och kramar en tall förtvivlat):




Kul dag och kväll!

Så i söndags var man lite trött och tog det rätt lugnt.

Igår däremot sprang jag en mil! Fast det känns idag...känner mig som en gammal gumma idag :) Det känns bättre att ligga i soffan och spara på energin, nu såhär i efterhand. Att man inte lär sig :)



Kommentarer
clara

åh va kul med möhippa!!

Men jag måste erkänna jag jag blir spy och svimmfärdig av att bara läsa att banan gick sönder, fi fan va obehagligt!!

2010-05-19 @ 11:08:35
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0