Underbar helg!

I helgen var vi i Göteborg!
Det var en jättehärlig helg med svärföräldrarna, sol och sommarvärme, Göteborgsvarv - dock ej för mig (jag och svärföräldrarna tittade på och fikade istället), grillning, mys, klädprovning och -shopping till bröllop för oss båda. Sammanfattningsvis en mycket lyckad helg!

Här är några bilder:
  



Göteborg är otroligt fint (kanske inte just på den här bilden ;) )! Synd att staden ligger och svärföräldrarna bor så långt bort i förhållande till Gotland bara :(

Men det var en underbar helg!



Kommentarer
clara

Va spännande att få handla till bröllopet!! Avis jag blir!!!

kramar

2010-05-27 @ 09:46:41
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0