Tappa bort det jag verkligen behöver

Jag fattar inte riktigt vad som hänt. Jag verkar tappa bort det jag verkligen behöver.

Jag har i en veckas tid letat mig galen efter en brun-vit-röd sjal som jag verkligen har behövt till ett par outfits - men den är spårlöst borta!!! Jag har so far letat igenom hela huset 4 gånger. Vart är sjalen?!

I söndags var vi ute hela dagen i trädgården och jag behövde verkligen mina snickarbyxor för de har så bra knäskydd. Jag letade, och letade och letade...tror du jag hittade dem? Nej. Vart är mina snickarbyxor?

Jag skulle igår räkna på hur min vigselring skulle se ut och när jag var hos guldsmeden sist så skrev jag ner alla priser på en lapp. Men tror du jag hittade lappen? Den är såå viktig. Vart är lappen?

Jag har frusit som fasen hela helgen och ikväll är det rekord. När det är rekord så måste man ju ha sina gosse-tofflor, tror du jag hittar dem? Nej, nej. Vart är mina gosse-tofflor?

Vart tar mina saker vägen? Såhär kan det ju inte fortsätta, då får jag snart inte behöva något alls..för då försvinner det ju! Märkligt. Mycket märkligt...blir såå irriterad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0