2-åring röker 40 cigg om dagen

Läst Expressen? Jag hittade en artikel om en 2-åring som röker 40 cigaretter om dagen. 2-åring och stor-rökare!! Föräldrarnas kommentar är att det inte är så farligt, "han ser hälsosam ut". Men allvarligt?! Vill man inte att sitt barn ska må bra och inte utsätta det för faror? Eller förstår föräldrarna helt enkelt inte bättre? Hade det inte funnits på film hade jag trott att det var ett skämt, men bildbevis finns:

Hur kan man göra så mot sitt barn?

Själv blir jag irriterad bara jag ser någon röka i närheten av ett barn. Det här är ju helt sanslöst... 
Här är länken till artikeln



Kommentarer
Malin Hejdenberg!

Seriöst!!!!!! :/ Jag blir arg bara jag ser det!

2010-05-31 @ 19:26:40
Sara

Ja det är verkligen helt sjukt, det måste vara riktiga idioter till föräldrar

2010-05-31 @ 23:35:21
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0