Vi ska verkligen gifta oss!

Det finns de få riktigt stora tillfällen i livet som påverkar ens liv på ett eller annat sätt. Tillfällen då man som person blir "mer" än vad man var innan. Man lägger till en punkt på "det-här-är-jag-listan". På min lista står det som stora tillfällen bland annat "tagit studenten", "tagit körtkort", "förlovat mig", "tagit examen". Dessa tillfällen har gjort att jag blivit lite mer än vad jag var innan. I sommar ska jag lägga till en sak till på listan, som faktiskt slår alla tidigare punkter - gifta mig.

S ♥ H

Jag och min underbara göteborgare kommer i augusti bli äkta makar.
Kan du förstå?! Jag kan knappt förstå! Det är så stort, så fantastikt! Vi ska verkligen gifta oss! Något man tänkt på under hela livet, planerat ända sedan man förstod vad det innebar. Gud vad jag längtar! Man blir lite lätt tårögd bara man tänker på det. Fru Wistrand, yep that will be me!

Vad konstigt det kommer att bli att helg plötsligt presentera sig med ett nytt efternamn. Ohlsson har ju verkligen fastat under dessa 26,5 åren, om man säger så! Det lär dröja innan man utan att tänka säger Wistrand. Eller får till en snygg signatur, även om jag redan börjat :)   



(En parentes är att min default-kategori är vardarligt, jag var tvungen att lägga till en ny kategori för det här inlägget, för det här är VERKLIGEN INTE vardagligt! :D )



Kommentarer
clara

Åh som vi ser fram emot att få dela dagen med er!

Ni kommer va så fina och det bästa är att ni är verkligen gjorda för varandra!

2010-03-13 @ 16:03:50
URL: http://cklaris.blogg.se/
Sara - bloggaren

Åh tack gumman för de fina orden! :) Kramar

2010-03-13 @ 16:44:40
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0