Satt upp en vägg-dekoration på gäst-toan

Aj, jag sträckte mig på badmintonen idag. Jag var visst lite kortare än vad jag trodde just i det ögonblicket! Får skaffa mig lite bättre självinsikt till nästa badminton-match :D 

Jag hade egentligen börjat med något som kan liknas vid en roman för att skriva om det jag nämnde i bloggen förra veckan, sen så försvann allt! Nåväl, tar det imorgon istället...

Men något riktigt roligt jag bara måste skriva innan jag lägger ifrån mig laptopen är att jag ska ta en kurs i magdans! Det ska bli såååå roligt! Det är en kurs i orientalisk dans som körs av ABF men kursen är från www.belly-dance.se. Jag älskar ju att dansa så det här kommer bli hur bra som helst! Shake that belly! Eller nej..det är ju inte magen man ska skaka, det hade ju varit en otäck syn... Shake that...something!

En annan sak är att jag satt upp en vägg-dekoration på gäst-toan. Det är grenar, blad och en fågel av okänt slag...såhär blev den:

 

Det blev fyra nyanser av grått på gästtoan, så imorgon måste jag hitta något färglatt piffigt att ha där, snygga handdukar kanske...eller någon tålig blomma. Hm!



Kommentarer
clara

Mycket mycket smakfullt Sara!



Och du, spelar man badminton så ÄR det på liv och död och då är det värt varenda sträckning i världen ;-)

kramar

2010-03-10 @ 09:54:27
URL: http://cklaris.blogg.se/
Sara - bloggaren

Thank you Clara! :)



Haha, ja visst är det så! Grymt kul med badminton!

Kramar

2010-03-11 @ 21:33:38
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0