Bokat möte med prästen

Idag har jag bokat möte med prästen som skall viga oss, vi skall prata ihop oss lite om VÅR dag och börja kolla på ett program för kyrkan. Det är inte så lätt det där med kyrko-program..och varken jag eller darligen är speciellt duktiga på psalmer - vad ska folket sjunga på ett bröllop? "Alla vi som älskar brudparet, klappa nu" - det borde väl funka? Den borde alla kunna också. Hm, jag måste nog googla lite på vilka psalmer man kan ha. Eller vänta...googla på psalmer - det känns inte som om Google är rätta stället att hitta bra psalmer?! :) Herren himself kanske sitter online, sitter och lägger in psalmer - han kanske till och med bloggar, vem vet! Nej jag får nog vänta tills vår träff nästa vecka. Vi har iallafall den bästa prästen man kan ha, så jag är inte orolig alls. I helgen skall vi även kolla in kronan som jag eventuellt kommer ha och vi skall även kolla in lokalen där middagen/festen kommer att vara - så man vet hur mycket dekoration som behövs, vilka olika typer av glas som finns, hur man skulle kunna placera borden + 1000 andra saker som också är bra att kolla upp, men som jag inte orkar skriva här. Det är mycket att tänka på. Och tänker mycket på det - det gör man. Hela tiden faktiskt.  

Dags att börja fråga de vi valt att ha "speciella uppgifter" under dagen/kvällen som värdinna, värd och bröllopståg-ister :) Roligt, roligt!



Kommentarer
Louise

Jag tycker nog att vi kommer skrika "Sara o Henke, är ni klara?" Och då hoppas jag att ni svarar "Jajjamäänsan, fattas bara" :)

2010-03-25 @ 23:50:27
URL: http://loumag.blogg.se/
Sara - bloggaren

Hahaha, gud vilken bra idé Louise - så gör vi! :D

2010-03-26 @ 07:24:28
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0