Få en TOPPEN-HELG

Förkyldningen känns (nästan) som bortblåst, orken är tillbaka, det är fredag imorgon, solen skiner om dagarna och landskapet är vackert, vvs-killen kommer på måndag, det planeras en sthlm och en gbg-tripp, framtiden har mycket trevligt att erbjuda och jag har en otroligt stark känsla i kroppen - lycka. Jag är såå lycklig!

Och i helgen ska jag verkligen ta vara på denna känsla.
För det gör man så sällan, iallafall jag. Jag kommer på i efterhand att jag var väldigt lycklig under en viss period..men under den perioden så visste jag inte hur lycklig jag var. Man är för dålig på att leva i nuet och reflektera över vardagen, uppskatta de små sakerna här i livet, glädjas av vad man har och hur frisk man är, lära sig sätta guldkant på tillvaron en helt vanlig vardagskväll....

Så, anyway, i helgen är det bara lycka, lycka, lycka som gäller. Och choklad. Det är mitt recept för helgen. Tänk på att Visby Kaffe och Chokladfabrik har 50 % på allt i butiken. 50 %! Vad säger man - lycka igen:)

Bra tema va? Kör på det temat du också så kommer vi båda få en TOPPEN-HELG!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0