Bra start på veckan

Bra start på veckan, gäst-toan är nu klar, vi hade besök här idag av vvs-killen så nu har han dragit nya rör på gäst-toan, kopplat in handfat och toalett och så har han "installerat" ny köksblandare och en ny dusch-blandare som vi var i behov av. Förra köksblandaren var vinglig och konstig, kändes som en leksak och den gamla duschblandaren har läckt ett antal månader så det var dags att byta båda, om man säger så.

Jag har även varit på en syrebehandling, alltså ansiktsbehandling. Det var skönt även om det är lite plågsamt med svidande syra och por-rengöring. Men det kommer bli bra, om ett halvår har hon sagt. I hope!

Jag säger dock som Tony Erving: MEN.
Nu har jag lite ångest...jag köpte en sak från utlandet på en seriös sida o allt...men det känns mindre bra att göra kortköp online när man inte riktigt vet. Man betalade med PayPal - det ska tydligen vara säkert men jag blir så nojjig, tänk om det dras flera gånger? Har du testat PayPal? Jag har mailat en handlare som testat PayPal och sa tt det var bra...men säker kommer jag inte vara förrän jag fått varan och ser att dragningen bara blir gjord EN gång! Hu, nu kommer jag drömma mardrömmar om att alla mina slantar kommer försvinna!



Kommentarer
Maria Almquist

Hej Sara.

Du behöver inte vara rädd för att handla med paypal handlar med många gånger i månaden,det dras bara en gång.Sen måste du godkänna att du har fått hem saken du har köpt och då som först så får företaget pengarna. Jag köpte en lasermaskin via det och det handlade om tiontusentals kronor.Då var jag rädd. Kram Maria

2010-03-09 @ 08:10:44
Sara - bloggaren

Tack snälla Maria, vad glad jag blev för din kommentar - nu känner jag mig lugn igen, pjuh! Ja nu var det i och för sig en liten slant, men ändå - det blir mkt om de "råkar" dra betalningen 30-40 gånger :) Kram Sara

2010-03-09 @ 21:40:45
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0