Det var vår fredagskväll

Då var det fredagkväll - bästa kvällen på hela veckan!

Idag har vi kollat på vigselring till mig, för andra gången. Det är ju så svårt, det finns så mycket fint. Jag frågade min blivande man om det var ok om jag valde ett par-tre stycken istället för en. Det var inte ok, synd. Så det blir nog att man går dit en tredje, fjärde, femte...ja hur varannan dag fram tills i början av augusti :)

Vi har ägnat kvällen åt att spackla och slipa tak..och spackla fönster och dörrkarmar i grovköket. Kul kväll va? Fast vi unnade oss hämtmat ikväll och satt ute och åt på altanen i den värmande kvällssolen, så mysig så. Och gott, det blev sushi för min del och thaimat för darlingens del - smygasiater som vi är.  

Nu tänkte vi avsluta kvällen i soffan för att se på tv, för en gångs skull. Jag har nog inte sett på tv på hela veckan, så konstigt det kan bli. Men det är skönt, att slappa lite och koppla bort hjärnkontoret för en stund.

Jag ska nu tvinga på darlingen en rawfood-smoothie, men för hans skull så har jag döljt allt grönt med en massa blåbär och en del mjölk/vanilj-youghurt. Så att han förhoppningsvis tror att det är en "vanlig" smoothie :) Den lite mer aptitlig ut, men innehåller fortfarande en hel del nyttigt grönt:



Dessa innehåller sammanlagt:
2 dl bladspenat
2 dl ruccola
1 dl kirskål (det är inte bara ogräs)
Citronmeliss
3 dl blåbär
2 dl mjölk
2 dl vaniljyoghurt

Det var vår fredagskväll.
Imorgon blir det att täppa till hålen där stubbarna en gång var, så gräs och plantera ett päronträd, två kiwi-träd, vinranka och en klematis.
Vi måste också ta en hel del beslut angående planering inför bröllopet :) Det närmar sig ju!

Trevlig kväll!



Kommentarer
clara

Nämen, vilken snåljåp du gifter dig med, klart du ska ha ett gäng ringar till olika outfits! Hahahaha!

2010-06-05 @ 08:44:01
URL: http://cklaris.blogg.se/
Sara - bloggaren

Haha, precis, att karlar inte fårstår detta! :D

2010-06-06 @ 22:11:16
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0