En helt underbar födelsedag

Idag har jag haft en helt underbar födelsedag!

Jag firade mig själv genom att gå hem efter lunchen (som darlingen bjöd på, dagen till ära). Nu ikväll var min familj och familjen Magnusson här. Jag saknade brorsan, som jag inte fått tag i...och givetvis min göteborgska familj, hade varit trevligt att ha dem här också. Vi har ätit grillat och tårtor. Den ena var en After Eight Tårta som var riktigt god, här är länken till den: After Eight Tårta Det var en mycket trevlig kväll med trevligt sällskap!

Jag har fått så mycket gratulationer idag, det blir man såklart helt varm i hjärtat av. Det kommer jag leva på ända fram tills nästa årsdag! Andras omtanke skänker lycka.

Givetvis har jag fått fina presenter också :) Känner mig bortskämd, tänker givetvis inte rabbla upp allt här - men det bästa var en picknick-korg fylld med allt möjligt gott och en STOR krukväxt (och kruka) som jag inte riktigt kommer ihåg namnet på:

 

Nu är det dags att sussa lite så man öppnar sina blå någorlunda pigg ;)



Kommentarer
clara

Ja må hon leva, jag må hon leva (lite försent....). Förlåt för att jag missade din födelsedag vännen! Skönt att höra att du fick en bra dag med fina presenter.

kramar och GRATTIS igen från hela familjen!

2010-06-22 @ 21:49:09
URL: http://cklaris.blogg.se/
Sara - bloggaren

Tack söta du! :) Jag förstår att du har lite annat att tänka på ;) Tänker på er och hoppas ankomsten kommer gå bra! Stora kramar

2010-06-22 @ 22:02:15
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0