Shoppingdagar och bröllop

Min blogg lever verkligen upp till sitt namn - lite om Sara. Inläggen är väldigt få just nu ;) Detta till trots att det hänt hur mycket som helst! Höjdpunkterna var såklart våra shoppingdagar och bröllop. I onsdags och torsdags var jag, syrran och mamma uppe på en shoppinghelg i Stockholm. Vi hade så himla roligt och åt och drack gott, och hittade en massa saker, givetvis :) Några av mina fynd var en svart handväska, en handväska och skor till bröllopet, en randig topp och ett vitt linne/klänning.

Och bröllopet - i lördags var vi på ett otroligt fint bröllop, där Therese och Eric gifte sig. Det var ett vackert brudpar, en fin vigsel, en härlig stämning, god mat och en riktigt trevlig dag/kväll! Tummen upp - helt enkelt! Vi tackar för ett fint bröllop och önskar er all lycka (om ni läser detta :) )!

Ikväll är jag trött, vi har satt väv i taket i tvättstugan, städat hela huset, tvättat och fixat här hemma.
Så det skall bli skönt att sova!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0