Podgora, söder om Split i Kroatien

Efter världens bästa helg laddar jag och darlingen för en vecka i Kroatien med darlingens familj. Väskan har jag börjat packa och nu väntar jag bara på att det skall bli fredag så vi kommer iväg! Då åker vi till Gbg och på lördag så bär det av till Podgora, söder om Split i Kroatien. Det ska bli underbart skönt att vara ledig och komma ifrån vardagen i en vecka och uppleva ett helt nytt land i bra sällskap, förhoppningsvis bra väder.

Det verkar vara sagolikt vackert:
  

  


Men först så skall jag jobba, hinna med fyra körlektioner, grillkväll i B-bo, sommarinvigning på Gute, beställa ring och blommor till bröllopet...sen så!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0