När, när, näääär?!

Helg, sköna helg!

Jag ska nog festa till det såhär innan läggdags med att ta in två glas Loka Krusbär och be darlingen vaska det ena. Här slår man på stort, förstår du! Nu såhär innan bröllopet tillåter inte budgeten vaskning av skumpa - Loka tillåts. Vi dumpar dock inga hamburgare som bratsen, men bre ett par knäckemackor och bara äta en, det är mer min stil.

(NOT! Tro nu inte att jag skulle samtycka med de idioter som slöser pengar sådär, när man hellre kan skänka skumpa-pengarna till välgörenhet eller bjuda hemlösa på de hamburgare man inte vill äta själv. Onödigt slöseri är INTE coolt! Jag säger som mamma, "Naij tänk på barna i Afrika och ät upp de diu har på tallriken")

Hur som helst, åter till att det är helg. Det är underbart skönt, som alltid. Men jag säger som Tony Irving - "MEN", det är samtidigt lite läskigt. Jag har av familjemedlemmar blivit informerad om att det inte blir någon möhippa...men jag tror nog att det blir av ;) Och det vore en underdrift att säga att jag funderat en del på det...jag har funderat en hel del. Det är ju inte så lång tid kvar....så antingen är det imorgon, nästa lördag eller nästnästa lördag. När, när, näääär?! Ojojoj, nu blev jag nervös också, fan. Jag kommer nog inte kunna somna, ska nog vaska min halva kopp kaffe som jag har kvar också. Jag hoppas att jag varit snäll mot alla. Show mercy! ;)

Nej jag måste nog gå upp och raka benen, just in case! Hm - undrar om man skulle ta en spontansväng till fastlandet tidigt som attan imorgon kanske! Eller Fårö räcker. Jag ska nog ta en tur varje lördag innan bröllopet! :) Tror darlingen min gärna åker med.



Kommentarer
Tanja

Men Sara min vän, vem har sagt att en möhippa måste vara på en lördag?

2010-08-02 @ 20:33:07
Sara

Oh noooo! ;)

2010-08-02 @ 22:02:43
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0