Bilder från Kroatien-resan

Här kommer bilder från Kroatien-resan!

Vi bodde på hotellet Primordia på strandpromenaden i Podgora, 10 meter från havet. Vi gjorde en båtutflykt till öarna Hvar och Brac som ligger i den kroatiska skärgården. Vi gjorde också en bussutflykt längs med Makarska rivieran till staden Dubrovnik - vi gick bland annat runt staden på dess omfattande ringmur. Vi gjorde även ett stopp i Bosnien-Hercegovina. Men mesta av tiden låg vi på stranden och solade och badade och hade det gott. God mat och ett och annat glas god dryck slank ner - tillsammans med trevligt sällskap så blev det en riktigt bra semester! 
 
  

  

 
    

 
  



Kommentarer
Malin Hejdenberg!

vilka vackra bilder - dit vill jag! :)

2010-07-13 @ 07:22:30
Sara - bloggaren

Ja det var riktigt vackert där, ja åk dit - det rekommenderar jag varmt! :D

2010-07-13 @ 09:38:20
URL: http://liteomsara.blogg.se/
clara

Kan bara säga LOVELY!!

2010-07-13 @ 22:17:57
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0