Nya tårtbakerskan

Fredag! Lovely, även om vi fått lägga ner planen på att gå ut och käka - det får bli hämtmat med vårt sällskap Tanja och John.

Jag var och fikade med nya tårtbakerskan och det känns så bra igen, hon verkar vara riktigt proffsig och jag är än en gång övertygad om att tårtan kommer att bli helt magisk. Hennes blogg har ni här: länk. En provtårta kommer vi få på söndag - det ska bli såå spännande att smaka!

Vi har även fått ordning på bordsplacering, eller iallafall ett första utkast. Riktigt bra utkast, även om vi inte följer alla regler slaviskt - vi gör på vårt sätt ;) 

Idag har slipsarna till brudtåget (och blivande maken) kommit också!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0