En månad kvar

Åhhh så pirrigt, spännande, mysigt, roligt, läskigt, rörande, stort - sammanfattningsvis "mycket". Man längtar men samtidigt vill man att tiden ska gå sakta så man hinner med allt utan stress. För nu idag är det bara en månad kvar till vår stora dag!

Min blivande make märkte det i helgen, när han helt sonika blev iväglurad till flygplatsen för att träffa "Skövde-gänget" som han trodde skulle komma till oss - men det visade sig visst att det var han som skulle iväg :) Han undrade om jag packat ner linser, linsvätska och kallingar...och jo, det var med. Så med det verkade han vara nöjd :) Han hade det jättenbra och var nöjd med helgen.

Vi har ännu kvar bordsplacering, få tag i serveringspersonal, hitta lämpliga champagneglas, baka kakor, tvätta och vika servetter - vilken ska man välja?! , fixa sånghäfte, boka fint väder...kort sagt, det finns en hel del kvar! Och imorgon ska jag fika med den nya tårtbakerskan (den förra avsa sig uppdraget) - och om hon skulle få förhinder så fick jag ett ytterligare nummer av kusinen till en duktig tårtbakerska - så det ordnade sig det med också.

Man behöver inte oroa sig för att vara sysslolös till den 21 augusti iallafall ;D



Kommentarer
Therese

Om ni ska ha hopplock av glas så har vi har 24 champagneglas (samma modell) som ni kan låna.

2010-07-22 @ 21:46:55
URL: http://rippo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0