Baka 160 havreflarn

Här är man nyss hemkommen från B-bo, där jag och mamma har bakat Kongresser hela kvällen och gått igenom alla linne-servetter för att se om de var ok, vilket de var! Imorgon skall vi roa oss med att baka 160 havreflarn - slå den du! ;) Det skall nämligen bli dubbla till bröllopet.

Hjärtat mitt har varit hemma ikväll och tvättat muren, vi skall kalkmåla den i helgen, har vi tänkt. Hoppas bara vädergudarna är med oss denna helg, det har de inte varit de senaste helgerna!

Idag har våran cake topper kommit också. Jag tror jag har kollat igenom varenda sida på nätet med brudpar i alla möjliga modejanger och inte hittat ett enda som ser klokt ut, de är ju så plastiga och konstiga och fula allihop - och inte såg de ut som oss! Ett par hittade vi såklart - och det är allt annat än plast, lite udda par i porslin men det blir superfint. You'll se! ;)

Gästboken har också kommit, så jag funderar nu på att dekorera den. Jag är så glad att jag hittade den, som jag har letat i alla affärer efter en sån bok - och så hittar man den på nätet, that's the place to find stuff!

Nu skall jag drömma sött om havreflarn, inför morgondagen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0