Toksugen på att spela biljard

Jag och darligen har precis avslutat en långfrukost, så mysigt! Nu ska vi gå ut på en långpromenad och jag ska ta kameran med och fota en massa, kommer förhoppningsvis hem med en massa fina vinterbilder. Sen ska vi nog ta bort det sista jul-prylarna. Tomtarna tog vi bort i helgen, men all form av belysning har vi ännu kvar. Fast det lockar inte riktigt, jag är däremot toksugen på att spela biljard, det lockar! :D Får gå förbi Kanonen och se om det kan vara öppet och bokbart ikväll. Skönt med en ledig dag! Det var en bra start på arbetsveckan det här, med en paus i mitten av veckan. Bara man inte glömmer bort pinkoden till ytterdörren igen! När vi kom till jobbet i måndags så kom vi inte in - koden fanns inte någonstans i hjärnkontoret, så där fick vi stå och skämmas :)

Det var dags för ett återbesök för Saga hos veterinären igår, för att se om lunginflammationen gett med sig. Men icke, så nu ska vi ge kattstackarn kortison i tre veckor. Det är nästan ännu värre att behöva trycka ner en massa tabletter i halsen på henne än den där medicinpastan hon får för lunginflammationen. Hu, stackars katt. Jag tror inte ens att det är lunginflammation längre, jag tror hon har astma...

Nej nu skall långkallingarna på! Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0