Smaken är som baken

Jag sitter i köket och surfar lite . Myser lite. Dricker mitt favvo-te. Ska snart sätta mig framför teven och kolla på "The real housewives of New Jersey", men det är trevligt att sitta i köket, helt enkelt. Jag gillar kök, det är en trevlig, central del i ett hus. Och jag gillar att sitta i köket efter att vi gjorde om det lite - nu är det ljusa, lugna, natur-färger (förutom lila då). Innan var det blått och lite "kallt" - en varm nyans på färgen gör mycket för atmosfären. Jag ska visa.... 
Innan vi flyttat in:

Innan vi flyttat in:

Efter:

Efter:

Efter:


Det är ett känt faktum att smaken är som baken, men jag tycker man blir mer lugn i sinnet av att det är stilrent och inte så prylar överallt. Kan det vara Feng Shui kanske? Jag får googla på saken EFTER programmet, shit nu har jag ju missat nästan allt, attans! Attans! ATTANS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0