Jag ser bara godis, överallt

Förresten, förlåt Mia! *skäms* Jag ska klistra fast mobilen på armen...eller hitta något snyggt mobil-senil-snöre! Då kommer jag ha sten-koll på mobilen. Jag lovar!

Aahhhh jag har sån träningsvärk efter body combaten i måndags och badminton och free power dance igår, jag har visst några muskler jag missat att stretcha. Men det känns bra. Jag känner mig nyttig. Speciellt nu när man kör den där reningskuren och inte äter godis. Det är strongt - att gå från att käka godis dagligen till inget under HELA januari. Men jag drömmer om godis. Jag ser bara godis, överallt. Alla äter plötsligt väldigt mycket godis när man själv inte kan äta det. På Ica ser man otroligt mycket godis helt plötsligt. Åh kan det inte bli februari snart...
Give meeeeee candy!


Jag tror faktiskt att jag har varit riktigt sockerberoende. Jag har faktiskt mått dåligt av att inte äta godis. MEN - det kommer väl innebära att man får VÄRLDENS sockerkick-rus när man tar första bitarna - wohoo! Gissa om det kommer bli godisfrossa 1 februari?! ;)

11 dagar, 1 timme och 22 minuter kvar.



Kommentarer
clara

Frågan är, var drar man gränsen för godis....

Jag skulle nog hamna i koma om jag inte fick mitt godis just precis är jag vill ha det. Hahaha!

2010-01-21 @ 10:20:31
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0