Jag är förvirrad!

Jag är förvirrad! Igår kändes allt verkligen som fredag/lördag! Man hade lite sovmorgon, åt långfrukost, städade, gick en lååååångpromenad, åkte pulka m goa vänner, spelade biljard och avslöt dagen med tacos, "fredags"mys och film - och så vaknad man idag med känslan av att det borde vara lördag eller möjligtvis söndag eftersom man var ledig igår...och så skall man till jobbet?! Nej det blir bara för snurrigt! Jag vaknade nog inte helt förrän en stark kopp kaffe.

Trots en del skador och blåmärken efter pulka-åkningen igår tog jag mig faktiskt i kragen ikväll och kom iväg till gymmet och OJ vad muskulös jag blev! Jag måste nu gå på tvären för att komma igenom en dörröpnning. Det är sant! :) Ska dit imorgon igen direkt efter jobbet tänkte jag, ska bli riktigt skönt. Efter det måste vi nog bredda våra dörrar här hemma.

Och imorgon kommer äntligen Roma Tv och Antenn-service (eller vad de nu heter) och kollar på vår antenn (stackars människor, taket är tokbrant!). Vi har ju saknat några kanaler sedan 2-3 veckor tillbaka. Jag måste ju få tillbaka 3:an pronto pronto nu när "Project Runaway" börjat igen! Jag har redan missat ett avsnitt tror jag...eller två :( Och inte går det på Tv3-Play heller :(

Darligen och jag har haft tålamod nog ikväll att sortera alla kvitton efter renoveringsprojekt - good damn vad  många kvitton!!! Tänkte summera det bara för skoj skull per rum. Fast man vill kanske inte veta hur mycket det kostade. Eller så vill man..hm! Jag är nog för nyfiken för att låta bli!

Snart helg igen, tjohoo! Nu skall jag sätta mig framför teven en stund innan läggdags, vi ska se på tv på övervåningen faktiskt, för omväxling skull! 

Bjuder på en gammal bild på oss från sommaren 2003! Det är liiite skillnad om man jämför med nu :D
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0