Inväntar en leverans från HM

Hade en kanonkväll igår med goa vänner, vi hade spelkväll och det blev nästan världskrig men det var roligt. Jag blev dock chockad av hur lättpåverkad jag är av alkohol nuförtiden! Nästan så att man ser dubbelt och börjar sluddra när man tänker på vin uppemot 11-13 %. Man skulle ju kunna påstå att jag inte festar lika mycket längre, och alkohol dricker jag bara till fest. Ja och middagar med vänner förstås - men då mys-dricker man ju bara.

Idag har vi haft en kanon-dag. Fixat och trixat hemma, gått en långpromenad och sett två filmer från Voddler (i löööööv voddler).

Jag sitter nu och inväntar en leverans från HM. Jag har precis beställt 17 saker från HM! Jag vill ju ha det nu, vissa saker blir inte levererade förrän v 16...segt. Men men, den som väntar på något gott! ;) Här i soffan tänker jag ju inte sitta och vänta till v 16...

Och appropå att vänta på något gott - mitt godisförbud slutar att gälla om två timmar! Weeheeee, det är ju så trevligt så det måste ju firas på något sätt. Har ju ett jättebra förslag - massa godis! Äntligen After Eight och kanderade mandlar (eller vad heter dom, Anton Berg-mandlarna?) - here i come!

Men först ska jag sova och faktiskt chocka kroppen med att lägga mig nu snart, vi får hit en handverkare imorgon kl 07.00 och då stängs vattnet av, så det gäller att man hinner duscha, äta frukost och borsta tänderna INNAN han kommer. Vi får väl se hur det går. Nu blev jag nästan lite stressad. Måste lägga mig nu och somna snabbare än kvickt!

Sov gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0