Här är mina tovade alster

Idag har man testat att tova ull - det var kul att pröva! Tummen upp! Det här är mina tovade alster:



Bäst var ändå syrrans:


Inger (morbrors fru) gjorde också fina saker, som den här fyrklövern:



Ikväll skall vi på spelkväll hos Tanja och John tillsammans med Erica, Johan, Johanna och Simon. Det skall bli riktigt trevligt. Jag har köpt ett spel som vi tänkte ta med, "Trodde du ja". Vi har aldrig testat det men det verkade roligt iallafall. Nu sitter vi och inväntar att det skall bli dags att gå. Vet inte vad jag ska dricka bara...är sugen på både vitt och rött. Kanske ska blanda - rosé är ju riktigt gott det med! :D

Hoppas ni får en toppen-kväll! :)



Kommentarer
Veronica

Tjusigt :o) Ny hobby?

2010-02-02 @ 22:29:41
URL: http://vud.blogg.se/
Sara - the blogger

Tack, nja men det var riktigt kul att testa! :)

2010-02-02 @ 23:19:22
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0