Mycket tummen upp ikväll!

Ikväll har man kört badminton, även om vi var fyra på samma plan så fick man springa en hel del - det var sjukt roligt, måste dit nästa vecka igen! Och nästnästa, och nästnästnästa, och nästnästnästnästa osv. Tummen upp för badminton!

Och tummen upp för att man är ledig imorgon, wohoo! Kanske ska överraska kroppen med ett pass i spåret, hade varit rätt skönt. Misstänker att det är en hel del snö bara..man skulle ha haft skidor istället...

Och tummen upp för att jag fick följa med min söta kusin Louise till stallet och hälsa på Åke i söndags :) Han var riiiiktigt fin - som tagen ur en western-film :D



Och tummen upp för att jag och darlingen skall ha lite kvällsmys och se en film, det blev dock inte någon romantisk...Transformers 2 skall vi se. Men ändå! Och tummen upp för att det endast kostar 19 kr att hyra film på Ica Visborg - nice price.

Mycket tummen upp ikväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0