Han är verkligen underhållande

I love fredagsmys. Det som saknas nu är lite godis istället för frukten jag sitter och bittert tuggar på (istället för godis - 9 dagar, 2 timmar och 0 minuter kvar). Jag ser Let's Dance och skrattar åt Davids kommentarer - vad får han allt från? Jag tror Claudia eller Mattias (heter han så) kommer att vinna Let's dance - vad tror du?

Jag är nyfiken på den nya serien Solsidan som skall börja den 29/1, det känns som om den kan vara bra.

Syrran och jag läser Jonas Gardells blogg, han är verkligen underhållande :)

Imorgon lutar det åt att börja riva gästtoan. Kul! :)

Ska nog ta lite varmt te för att värma mig (är fortfarande nerkyld efter promenaden m Erica och Tanja igår, brrr) med en kopp te. Eller värma ett glas rött? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0