Hade en otroligt trevlig fredagskväll - hade du?

Jag hade en otroligt trevlig fredagskväll - hade du?

Vi firade att Louise fyllde 20 år i torsdags med att äta smörgåstårta, ost och kex och sedan badade vi balja utomhus med tända lyktor här och var. Det var såå mysigt och såå skönt! Sen rullade vi oss i snön - oh fi fasen vad kallt! Jag, mamma och Inger gjorde vi snö-änglar, fast min ängel såg ut att ha fått lite damp eller nåt. Efter badet så åt vi tårta. Det var en riktigt bra inledning på denna helg!

 

Darlingen rullar sig i snön:


Goldie fick inte vara med, trots att hon ville och försökte, men hon var glad ändå:
 

Man skulle ha byggt en badbalja!

Efter att idag ha letat efter Darlingens susp i en timme (för jag hade tydligen tagit den - vad fasen ska jag med en susp till?) så ska jag nu bege mig till Träningscenter och se vad de har att erbjuda. De har nämligen öppet hus idag så man får testa på nya pass :)

So long!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0